Har inte kunnat blogga för...

Hej, har ej kunnat blogga för jag har vart i ........................................................ Danmark (Köpenhamn) Me pappa och lille brorsan. Vi har haft de kul :) va på tivoli igår o de va skit kul!!!!!!!! ( kommer jätte mycket bilder senare eller kanske en video får se hur de blir, kommer även upp bilder på nya naglar i morn så de blir vell långa inlägg i morn d men vet ej om jag bloggar senare i kväll eller ens i morn för jag kommer typ sova (ZZZZZ) hhah asså störd jag e men jag har typ sömn behov (måste typ sova länge på mornarna annars blir jag typ skit sur på allt och alla) Hahah :) Bye ;)

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

Gullig blogg du har ^^

2011-08-11 @ 18:48:28
URL: http://blackberrie.blogg.se/

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0