JAKAN ME MARIA!!!! :)

Hej♥ slutade skolan typ en timme tidigare en va vi skulle så typ runt 1 slutade vi :) o då stack jag, Emelie, Emelie o Emilia till vallen och typ satt o vila i skuggan sen kom Sara, Tove o Maria. O då stack jag o Maria till jakan för jag skulle köpa nytt nagellack  ^_^ (HAHAH ovanligt) O Maria lite smink sen så stack vi hem men när vi kom till bussen så missa vi den precis (asså så typiskt mej ^_^) men som tur var så kom en buss 10 minuter efter :) så då stack vi hem och sen dess så har jag typ bara suttit hemma o slappat o fotat lite :) <3 Hahah en typiskt dag asså ^_^ HAHAH.
Dom tre senaste nagellacken jag köpt men köpte bara den vita idag ^_^
Jag o Maria i väntan på bussen :)
Mina Convers (venne varför jag fota dom men hade vell tråkigt ^_^)
Asså älskar verkligen den här!!! ♥
Hahahah lite random inlägg ^_^ HHAHAHA :)
Bye♥

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0