MATCHEN!!<3

Hej, kom hem från matchen för ett tag sen o de gick vell bra vi spela iallfall helt ok :) <3 men var jätte bra i första halvlek :) men tappa lite i andra :( de blev 3-3 :/ helt ok resultat :) <3

Men aja idag i skolan så gjorde vi nån arbetslagsgrej (typ va ute o gick runt på olika stationer, o sen så gick vi typ runt me några från 8:an som skulle visa oss runt på skolan men kunde typ hitta överallt ^_^) Men sen efter skolan (vid typ halv 2) stack jag, Maria O Malva hem till mej och kolla på Harry Potter 7 Del 2 :) Men sen så stack Maria O Malva hem för jag skulle på match ^_^ men i morn skulle jag typ va me dom igen :) O sen fick jag även reda på att jag ska spela cupen på söndag :)
Men här kommer iallafall lite bilder :)
Match klar :)
Myskläderna som jag har på mej just nu<3
En JÄ*LIGT ful bild på mej från idag, men bjuder ;/
BYE♥

Kommentarer
Postat av: anonym

skit fina bilder gmn<3

2011-08-20 @ 12:13:08
Postat av: jojog (jag som äger bloggen)

Tack<3

2011-08-20 @ 12:13:36
URL: http://jojogsblogg.blogg.se/

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0