SUMMER´11

Hej♥ Här kommer min sammanfattning :D

1. Vad var det bästa med Summer`11?

 

Svar: Alla fantastiska minnen (specielt Gothia!!):)

 

2. Vad var det sämsta med Summer`11 ?

 

Svar: När jag skadade handleden på Gothia :( 

 

3. Vad var det coolaste?

 

Svar: Typ Gothia :)

 

4. Vad var det tråkigaste?

 

Svar: När man man insåg att summer´11 var slut + att man inte har kunnat träffa ALLA sina underbara kompisar♥

 

5. Vad har varit det sorgligaste?

 

Svar: När jag skadade handleden :(

 

6. vad kommer du att sakna?

 

Svar: ALLT!♥

 

7. Vad var det mest "kastrofala" som hände?

 

Svar: Ehh typ inget men om jag måste skriva något så var de vell när jag skadade handleden :(

 

8. Var det någon speciell du träffade Summer`11?

 

Svar: Dom flesta mina underbara vänner!♥

 

9. Vad är det bästa minnet?

 

Svar: Typ Gothia

 

10. Sammanfattning...?

 

Svar: Summer`11 har varit fantastiskt! ♥ :)

 

 


Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0