Dag 19

Dag 19 - En bild på de två personerna som vet mest om dig och en kort beskrivning


Malva♥
Min älskade bästa vän (Edgar! hahahahhahhahah) Hon e helt underbar! Man kan prata om allt me henne hon e verkligen världens underbaraste person!  Asså ingen fattar vilken tur jag har som har henne som bästis! Hon e så fin, vacker o allt de där! Hon finns alltid där, o ställer upp för alla! Helt underbar asså!♥;*
Älskar dig!♥;*


Emilia♥

De e typ dig jag känt längst av alla mina kompisar. Vi har typ haft kalas tillsamans sen vi va 4-5 (vi fyller ju den 6 & 9 Januari) Jag vet att jag kan prata om allt me dig. O du vet typ mest om mig, spec eftersom att vi känt varran sen dagis♥
Älskar dig♥

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0