..Dagen;)

Har precis fotat klart o ätit o laddat upp alla bilder :) Men kolla idag så hade vi ju temadag (det har vi imorn, måndag o tisdag också men aja) o jag hade ju musikversta med Linnea (S) Hanna Frida o Emilia :D O de va fett kul :D Hahah o i mornm så ska vi typ "bilda" band o då ska vi va ett  :D Fett nice :D Aja får vell se hur det går men hoppas det går bra.. :D Men sen efter att vi hade slutat så drog vi hem till Emilia (asså jag Hanna,Frida,Linnes & Emilia) o spelade buzz :D Jag var bästa, bara så att alla vet de :D hahaha jag kom sist! :D Men aja nu ska jag vell redigera lite bilder :D Så hörs om ett tag då ;)
KYSSAR;*



Sötaste ever!♥

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0