Nice dag ;)

Just nu så sitter jag o dunkar Mange bjuder♥ O kollar runt på lite bloggar ;)
Men aja, idag så slutade vi halv 11 som sagt  (^^) o vi drog hem till Malva o typ kollade på film dunkade musik gjorde cupcakes (5 min^^, Bara Malva o Emelie som fattar) o kollade på film! :D Hahahahah OMG! Malva! Hahah! Alla bejänter som heter edgar brukar ju gå o kasta ner katter i vattnet! Hhahahahahhahah! Döööööööööööör! :D Asså jag va inte lite flum! :D Hahhah Omg! :D Men de va i alla fall fett kul :D
O sen drog jag ner till ica o mötte mamma. O nu är jag hemma ;)
Aja nu ska jag fortsätta dunka musik! ;) Men får inte träna så är lite sur-.-
KYSSAR;*


Gammal...

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0