"rubrik?"

Just nu sitter jag o dunkar musik o bara chillar.. Vaknade tidigit på grund av att Emelie B ringde o ville/behövde snacka så jag låg typ o halvsov när jag pratade me henne;) Kände mig väldigt social:) Aja kunde inte somna om så gick upp o satte på datorn;) Men blev skit glad igår när mamma sa att jag fick spela matchen idag!:D Så längtar sjukt till i eftermiddag o ikväll när jag ska på fest hos Nikita!:D O sen så sover ju Bvännen här!:) F*n va nice! Men hörs lite senare;)
KYSSAR;*


-jag kommer aldrig lämna din sida, kommer alltid att finnas där! Hoppar du hoppar jag! Älskar dig Bvän! Utan dig skulle jag aldrig klara mig!♥

Kommentarer
Postat av: Malva

Älskar dej också bvän! Du och jag mot världen, släpper dej ALDRIG!<3;*

2011-12-03 @ 13:10:30
URL: http://malvacheyen.devote.se

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0