Så där :)

Så där, va bara tvungen att gå ner ett tag men nu kan jag blogga :) Men idag så slutade jag 2 o då fick jag sitta utan för N3 o vänta på Malva i 50 min (-.-) o sen så drog jag Malva o Lina till ica o sen kom Emelie dit, o vi köpte 2 chokladkakor o en påse bilar o drog hem till Malva o tjokade :D O kollade på smurfarna (hahah) ;) O sen drog Emelie o Lina o jag o Malva gick ut o fotade (o fan va skillade bilder^^) asså seriöst typ ofokus på varje bild-.- Men skit it :) O nu är jag hemma o fotar lite ;) Men hörs lite senare ;) Ps. det kommer upp ett videoinlägg om ett tag.. Skulle laddat upp de när jag va hos Malva men videofyme appen laggar-.-

KYSSAR;*


Tjokisar :D

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0