Sorry..

Sorry för jättedålig bloggning idag..
Men drog ju somsagt till sjukgymnasten vid 10 o sen när jag va klar (runt 11) drog jag o mamma o bytte min väska (som jag hade fått i julklapp av mamma) o sen köpte vi en ny i jakan o där mötte jag Malva o jag o Malva gick runt o kollade på lite kläder fast jag hittade bara en tröja (bild kommer). O sen drog vi hem till mig o dunkade lite musik o tog lite webbcam bilder ;) Men nu ligger jag i sängen o kollar på alla avsnitt av svenska hollywoodfruar (vilket liv jag har-.-) Ps. får inte gå på träningen eftersom att jag inte får träna dubbelpass-.- asså sjukgymnast o sen fotboll)
KYSSAR;*


Trött tjej-.-

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0