Tjenare ;)

Just nu så sitter jag o kollar runt på lite bloggar o sånt..
Men jag skulle ju berätta om dan :) Vi hade mentorstid,svenska, sen typ 2 timmar rast (lunch-rast) så vi drog hem till Emelie o sen drog vi till ica o köpte typ godis o kakor (tilltugg, hahahahhahaha:D) till engelskan för att vi skulle kolla på film och fick ha me sånt, o sen hade vi gympa o jag satt o kolla på.. eftersom att jag har ont i hälsenan & sen så hade vi den där "film" lektionen som va fett nice :D O sen efter skolan så drog jag, Emelie,Frida, Linnea och Maria upp till lundskolan för att möta christian. O sen så började vi gå ner mot ica när vi hade mött honom o jag o Maria va hur flum som helst! HAHAHAHAHAHHA DÖR! :D Fy f*N va kul :D Men sen så dissade jag o Maria dom andra o tog bussen hem till mig o så va hon här till typ halv 6 o vi fotade o lite sånt :D
Men hörs senare..;*
KYSSAR;*


Skönheten själv..♥

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0