34 dagar

Dag 1 - Fyra saker jag stör mig på
Dag 2 - Fem saker jag är beroende av
Dag 3 - Sex saker jag måste göra i mitt liv
Dag 4 - Typ av killar jag faller för
Dag 5 - Det här hade jag på mig idag
Dag 6 - Dem saker jag ofta funderar på
Dag 7 - Mina djur
Dag 8 - En låt som får mig att gråta
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Vad jag vill ha för tatuering
Dag 11 - Fem platser jag vill åka till
Dag 12 - Vad tycker du om homosexualitet
Dag 13 - En bild på mig som liten
Dag 14 - Vad jag skulle göra om jag vann en miljon
Dag 15 - En bild på mig som är ett år gammal
Dag 16 - Det här åt jag idag
Dag 17 - Mina favoritartister
Dag 18 - Din facebook profilbild
. Dag 19 - En bild på de två personerna som vet mest om dig och en kort beskrivning
.Dag 20 -Någon/några av de viktigaste person/-erna i mitt liv
.Dag 21 -En bild från en dag du aldrig glömmer
.Dag 22 - Dagens outfit
.Dag  23 -5 favorit låtar
.Dag 24 -5 fakta om mig själv
. Dag 25  -Bild på en tid jag saknar
.Dag 26 -Gammal och ny bild på mig själv
.Dag 27  -En bild från din förra sommar
.Dag 28 - Bild ifrån din hobby/intresse
Dag29 - Din bästa vän
.Dag 30 - En puss- eller krambild
.Dag 31 - Favorit citat
.Dag 32 - En bild som för mig betyder kärlek
.Dag 33 - En bild som alltid får mig le
.Dag 34 - Bild på dig och dina syskon

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0