Hejsvejs :D HIHI

Hejsvej lingongrejs :D Hahahahahahahhahahah :D Flum123 :D
Hahahahahah just nu så sitter jag o e fett flum:D<3 Hahahahahhahhahahhahahahhahhahahhahahahahhahahahhahahahahahhahahahahahhaahhah :D
Men aja har ätit mat nyss, åt amerikanska pankakor :D Gott gott!! :D<3 A o så sitter man o geekar datorn o noliefar o håller på me nån foto kurs på datorn som pappa ladda ner (efter som att han bestälde nya foto blixtar o jag vill lära mig hur man använder dom..) o dunkar lite musik :D :D
Men idag i skolan så var de vell normalt förutom att min favorit lärare som vi har i matte o no typ vägrade släppa ut oss ur klassrummet när vi skulle ha lunch för att hans nycklar var borta o han anklagade oss! Men sen så lyckades killlarna typ prata me honom o då fick vi komma ut..? O sen senare på no:n så sa, jag hittade dom i kopierings rummet o han ba a jag kan ha lagt dom där men de kan ju vart en av er som sprungit iväg o lagt dom där-.- Asså hur fan tänkar han????????????-.- Men de va endå fett kul på No:n hahah asså lektionen va tråkig men alla bara babbla helllllllllllllllllllllllllla TIDEN!:D  HAHAHAH  o alla va typ fett flum (förutom dom "onormala" alla 6:or vet vilka jag menar:D)  Hahahh fast han skälde bara på Anton o jag o Emelie försvarade honom o "läraren" blev typ fett irriterad HAHA! :D♥
Men nu ska jag duscha så hörs sen;*
KYSSAR!;*



Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0