Kom hem från Malva;)

Kom hem nyss efter att ha vart hos malva men Emelie (B) o Linnea (S).
Vi fotade typ o lite sånt. Hahah asså Linnea o Emelie o Malva skulle sminka mig (??) när vi skulle fota en spec bild(Nåt fel på Malva som kommer på såna ider:D♥??) , fast de gick ju sådär :D♥ Hahah fick typ 2 blåtiror runt ögonen... Hahah :D♥ (alla bilder kommer nån gång)...:D Men de va sjukt kul o Malva du måste ställa upp i Melodifestivalen med.. TA MIG BAKIFRÅN GAHAHAHAHH :D♥
Men just nu så sitter jag o myser i zipperalen efter som att jag inte ska på träningen eftersom att jag har skadat hälsenan-.-  Men nu ska jag redigera o ladda upp lite bilder från bosön..;)
KYSSAR;*

Dagens otufti;*

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0