Tv:n

Sitter just nu o kollar på tv (robinson-finlaen) o små äter lite ;D
Men sorry att jag inte har bloggat idag men har vart me Linnea, Frida o Emelie hemma hos mamma idag ;)
Men kolla vi skulle ta bussen hem till mamma från ica o då klev vi på bussen (553) utan att kolla om de stog barkarby eller jakobsberg på (hahah klantar) o så när vi kom upp till korsningen så fråga jag vad stog de på bussen o dom andra ba ehh venne, o vi ba ah men vi får se vilket håll den åker åt o så svände den åt fel håll (mot barkarby o vi skulle mot jakan:D) Hahah o vi börja asgrava :D♥ O sen klev vi av på nästa station o sen kom bussen på andra sidan så vi kuta dit o han :D♥ Haqhahah alltid lika duktiga! :D
Ah men de sista jag vill säga nu e vell att Emelie B är den underbaraste, roligaste, finaste, smartaste o knäppast :D person i välden :D♥ Vi e sååå sköönna mupp! :D
PUSS!♥

Hur kan man va så söt som Emelie? :D♥

Kommentarer
Postat av: Emelie<33

HAHAH duvet klassen över alla andra stjärnelev! ofc puss <33333333333333

2011-11-10 @ 21:23:48
URL: http://back.bloggplatsen.se

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0