3:a

Vi tog brons ;)

Ja vi tog brons i cupen (första 11-manna cupen) ;)
De va skit kul :D Hahah i sista matchen så var de en tjej oh ba va håller du på me o ja ba ehh spelar fotboll du då? Hahah o hon fick värsta damp :D Men de blev iaf 0-0 i sista matchen så de blev straffar o jag blev skit förvånad när tränarna sa mitt namn bland dom som skulle lägga straffarna... Men jag SATTE DEN!!
:DDD ♥
Kärlek till er  IFK VIKSJÖ F99!♥♥♥

Lite bilder från dagen (videosen kommer upp nån annan dag) ;) Hahah HUMOR!!!!! :D ♥







Hahah asså vi verkar typ helt omogna o så men vi va så sjukt flummiga :D (asså de va 3 timmar mellan 2 av matcherna)

PUSSS PÅ ER GULLUNGAR♥

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0