dampar! -.-

Hej, håller just nu på me en hedder (för jag får ej gå på träningen för att jag e lite småsjuk-.-) men blev nyss klar o självklart så råkar man ju trycka på spara inte. Gissa om jag har damp just nu! -.- Asså seriöst hur klumpig får man va (jo som jag-.-) Men aja e vell bara att börja om..
Men idag i skolan så hade vi svenska,lunch+håltimme så vi får typ "rast" i mer en 1 och en halv timme så man har typ inget att göra efter som att vi inte får gå hem i 6 -.- men aja sen hade vi idrott o musik o sen sluta vi vid 15.20 o sen drog jag till grodparken me Malva, Emelie, Hanna, Filip, Robin, Petter o Nikita o sen drog jag o Emelie till ica för o möta mamma som skjusa hem oss ;) så ganska chill dag  ;)
PUSS



Kommentarer
Postat av: E L I N G U S T A F S S O N

svar: okej tack :)

2011-10-03 @ 19:42:42
URL: http://ellaan.webblogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-03 @ 19:43:58
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0