Godmorning!

GODMORRON!
Just nu så sitter jag o kollar på film o e lite små sur på pappa o lille brorsan, för att lillebrorsan hade innebandy typ kvart över 8 o så väckte dom mig vi typ halv 8 å ba vi går nu. O sen kunde jag inte somna om så satte på en film :D
Aja jag e typ frisk! :D Fast jag får inte va me kompisar idag :( Kanske inte i morn heller :(
Men funderar på att gå ut o fota lite snart, jag har ju inte vart ute sen i måndas :( Så ska bli skönt att komma ut ;)
Men nu ska jag äta frukost (har inte gjort de en, fast jag har vart uppe i typ 1 och 1 halv timme) :D♥
KYSSAR!;*


Saknar så sjukt!!!
Vill bara spola tillbakstiden!
Älskar er sjukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥

Kommentarer
Postat av: Maria<3

AWwww.SAknar dejj och saknar tiden när det var vi tre du jag,sara mot världen ingen kunde slå våran humor och allt var perfekt mst göras om!!<333333333333333 ;***

Ps:älskar din blogg och deejjjj sötnos<3

2011-10-29 @ 11:54:28
URL: http://mariaheterjag.bloggplatsen.se

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0