kom nyss hem ;)

Hej, jag kom nyss hem, asså jag höll f*n på att frysa ihjäll (not good) -.-
Men aja när vi skulle gå in för att kolla om dom hade gått vidare (vilket dom gjorde, du va bäst lille broshan!!)  då så träffa jag o mamma en tjej (tant) som jag kände igen så jag ba "ehh har du en 'dotter' i bele f99 o hon ba ja, spelar du i viksjö f99 o jag ba ja o hon ba min dotter brukar säga fan vilken snabb tjej o va typ skit sur på dej efter matcherna :O o jag typ börja asgarva HAHA!!!♥ :D (oj kanske lite mycke 'jag ba' o 'hon ba')
Aja just nu så sitter jag o lyssnar på musik o bara taggar till cupen imorn!!♥ Men jag hinner inte blogga innan jag drar men de blir nog nåt mobilinlägg ;)
PUSS PÅ ER!!♥

Hahah OMG!! vilken humor asså!! HAHAH!!♥
Älskar er gummor!♥

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0