Träning...

Hej, kom hem för ett tag sen efter att har vart me Emelie, Sara, Nikita & Malva..
Men nu så sitter jag bara o slappar o myser me katten (^^) o väntar på att de ska bli träning (17.45)
Aja idag i skolan så hade vi Engelska prov o jag tror att de gick bra..
Imorn så är de ju fredag :D Fast fredag är den sämsta dan i skolan asså vi börjar 08.05 o slutan 15.00. Men skit it de e ju endå fredag! :D
Men jag bloggar mer senare, venne om jag hinner innan träningen men om jag inte hinner så bloggar jag när jag kommer hem efter träningen :)
PUSS!♥


Jag har inte drömutseendet, jag är långt ifrån snygg. 
Men jag är mig själv, och det är vackrare än någonting annat.


Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0