FREDAG

WHOOOPP WHOOOPP! Idag är det fredag (för er som inte visste det) faktiskt fredag den 13 men jag och pappa tycker att det är tur dagen eftersom att vi vill vara lite udda, hahahahahahaha ;) Är super taggad till matchen idag (som ingår i en cup som vi också ska spela på lördag och söndag)  fast jag är fortfarande lite orolig men när man spelar i ett sånt bra lag som jag så har man inget att ora sig för ;) Hahahha jag är på toppen humör och garvar åt allt och alla just nu :D
Sitter i alla fall och sätter upp alla mina affischer och tavlor med One Direction och bygger ett litet "alltare" kan man vell säga ;) Men nu ska jag packa alla fotbollskläder och byta om och sen gå ner till ica med Emelie och sen gå hem till mamma med fotbollskläderna och äta där och sen sover jag där i helgen eftersom att det är cup och hon ska me :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, va fin design och header, du är så duktig ! :o

Johanna va inte nervös för matchen, allt kommer gå toppen, jag lovar ! Och man lär sej av sina misstag ! Älskar dej bruden ! :* <3

2012-04-13 @ 12:38:47
URL: http://sjea.webblogg.se/

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0