Helt slut

Känner mig verkligen helt slut efter idag. Vaknade vid 11-12 och huvudet dunkad och orkade inte göra något så låg bara hemma och slappade och sen stack jag i väg på träning (som inte va så jobbig men ändå..) så känner mig ganska död just nu.
Har i alla fall tagit mig en lång skön dusch och ätit lite pankakor och ligger och kollar på några videos med One Direction♥
Ska ta och vila ut mig helt inför imorn för då ska jag spela min första match på skit länge eftersom att jag har vart borta från fotbollen (-.-) är skit taggad men livrädd för att göra bort mig... Men jag får hoppas på det bästa :)
Aja ska forstätta ligga och kolla på videorna så vi hörs senare :)
Älskar er världen bästa lag♥
(Bild från i sommras på Gothia)

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0