Ingen bloggning

Hejsan på er :)
Ja som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat så mycket igår och inte heller idag och det är för att jag va så sjukt trött igår så jag orkade.. Sov i alla fall hos Sara och hade kul och så :) Och i morse så vaknade vi vid halv 12 eller nåt sånt och då åt vi lunch och sen så¨fixade jag mig och tog bussen hem till mamma och träffade min låtsas morfar som har vart utomlands i 1 halv år! :O Har saknat han skit mycket så det var sjukt kul att få träffa honom! :D
Men nu ligger jag hemma hos pappa i sängen och kollar på tv4-play på kvällen är din, åhhhhhhhh vad jag är avundsjuk på hon Sara som får träffa One Direction :(
Aja ska fortsätta kolla på det och sen äta Hamburgare ;)

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0