Inget allvarligt

Kom nyss hem från läkaren och donken.
Det gick bra hos läkaren, han sa att det inte var något allvarligt men jag måste typ vila och ta det lugnt och inte göra så mycket förutom att träna jätte mycket sjukgumnastik men jag får  tyvär inte träna fotboll på ett tag. Har lite svårt att förklara vad som är fel för då måste jag skriva alla fel jag har på knäna eftersom att skadan bygger på mitt knä fel...
Men efter att jag hade vart hos läkaren så åkte jag och mamma till donken och snackade och åt där och hade det trevligt :)
Nu sitter jag i alla fall och vilar framför tv:n och har precis tagit en värktabblet och tänkte kanske ta fram kameran och fota i det underbara vädret men får se om jag orkar med mitt knä.
Aja vi hörs lite senare ;)
Älskar dig min lilla fäääääääästis, min solstråle! :D♥

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0