Klumpig

Kom ut ur duschen för ungefär 20 minuter sedan och har ätit lite flingor, kollat (kollar fortfarande) på hockey, snackat med Malva och plåstrat och bandagerat om mig :$ Hahah jag måste nog vara världshistoriens största klant.. Först så skadade jag knät på träningen och sen när jag kommer hem och står i duschen så märker jag att jag blöder sjukt mycket från foten och när jag ska gå och leta efter plåster så märker jag att dom är slut-.- Hahah typiskt mig att ha sån otur, men smart som jag är så tog jag en bommulstuss och lite papper och satte på tejp så det borde nog hålla :$ Men mitt humör är ändå på topp! :D
Aja nu ska jag kolla på hockeyn och nu har jag bestämt att brynäs SKA vinna! ;)
'
Hahahahahahahah, jag har inget liv så ni får se hur mitt humör är just nu ;)

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0