Dunk♥

Ligger just nu i sängen o myser i zipperalen (♥) och dunkar One Direction (my lovers). Myser helt enkelt ;)
Håller också på att fixa en ny design, och tänkte fota lite.. Vill gå ut o ta lite fina bilder, men det är så sjukt kallt så det får nog bli nån annan dag för just nu så har jag de så mysigt i sängen ;)
Men jag vet att de har blivit skit dålig uppdatering, tråkiga inlägg, inga system-kamera bilder o.s.v.  Jag var ju sjuk hela förra veckan och har inte riktigt kommit tillbaka helt..  Lovar att de ska bli bättre :)
Men de kommer bli jätte dåligt i helgen också för jag ska iväg till bosön på träningsläger o sova där lördag-söndag :) Ska bli skit kul o lovar att slänga inn några mobilinlägg.. Och ska försöka hitta en gästbloggare men vi får se hur det blir med det :)
Aja nu ska jag fixa med designen ;)

KYSSAR;*


Ful-.- Men bättre en inget ;)

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0