God morgon

Så där nu är det ny vecka lite jobbigt men vi har sportlov nästa vecka så det är något man ser framemot ;) Och idag efter skolan ska jag vara med älsklingen Sara och kanske en annan person ;) Så det är vell vad som står på "schemat" idag :) Jag har även sovmorgon och ska typ gå till skolan om 1 halv timme (runt 9) eftersom att jag börja 09.20.. Men nu måste jag fixa mig eftersom att jag är lite seg på mornarna så har jag inte gjort de ännu ;) Aja vi hörs lite senare :)
Hahah bild från i sommras när både jag och Sara var blonda (okej inte jag då men jag var ljus-hårig) och nu är vi båda svarthåriga (typ) ;)♥
Kärlek till dig Sara!♥;*

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0