Karolinska sjukhuset

Kom nyss hem från karolinska sjukhuset, så det är därför jag inte har bloggat ännu.
När jag kom till skolan i morse så hade jag så ont i handleden så jag vet inte vad och de blev typ sämre och sämre så jag gick till sjuksystern vid halv 12 typ och hon sa att antingen så hade jag e fraktur (spricka) eller så var det en väldigt alvarlig stukning.. Så då åkte pappa hem och jag gick hem från skolan vid 12 och vi åkte in till karolinska och kom nyss hem, så det tog ett tag om man säger så.. Men vi fick röntga och så för dom trodde att det var brutet, men som tur var är det bara en alvarlig stukning.. Så jag får inte spela fotboll på 2 veckor, men jag ska va me på vissa saker på bosön ändå..
Aja måste äta nu så bloggar senare.¨
KYSSAR;*



Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0