Kort! :D

Så där nu kan jag blogga igen ;)
Jag var tvungen att springa ut till brevlådan och hämta min kod till mitt nya bankkort! :D Fett glad jag är just nu! ;) Mega glad, hahhahahhaha :)
Men sitter just nu hos pappa och mamma ska typ komma och hämta mig snart, men får se när det blir..
Aja dagen idag var chill vi gjorde inget jobbigt ;) Allt var skit lätt + att det bara var 3 lektioner ;) Och sen efter skolan så drog jag och köpte tårta och väntade sedan på att Emeliex2, Malva, Lina, Sofia och Nikita skulle sluta. Och sen så satte vi oss på ica och åt tårta :D Hahhahaha ;)
Men aja nu ska jag fixa lite innan jag drar till mamma :)
KYSSAR;*



Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0