Skönt..

Så nu är jag äntligen hemma och ny duschad :)
Det tog skit lång tid att fixa id-kort och bankkort (får båda nån gång nästa vecka?) men nu är det äntligen avklarat ;) Men efter det så köpte mamma lite saker till mig (bilder kommer) och sen så åt vi på kina resturang me pappa :) Men sen när vi skulle ta bussen hem så kom den typ skit sent (-.-) men vi kom i alla fall hem till slut :) Och nu har jag bara duschat och packat lite grann inför lördan ;)
Det blev inte heller nån träning för mig, eftersom att jag fixade allt med banken och så..
Aja tänkte ta o jobba lite med designen nu så vi hörs senare ;)
KYSSAR;*
Folk säger att man blir stark av motgångar, men varför blir jag då svagare och svagare?

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0