Svar på frågestunden! ;)

Från Amanda:
Vad för mascara andvänder du och vilken mascara är din favorit?
Svar: Det är den som jag använder och den är min favorit ;)

Vilken parym är din favorit?

Svar: Jag har båda dom här parfymerna som jag bara älskar ;)


Vf är du skadad hela tiden så att du inte kan träna gumman? Puss på dig bebis!! :) <33333


Svar: Vet inte men får typ börja träna igen efter sportlovet :)


Från Emelie:
VRF ÄR DU KONSTIG?
Svar: För att du är konstigare Emelie ;) Hahaha 

VRF ÄR DU SÅ ÖVERDRIVEN NÄR DE GÄLLER 1D ?

Svar: Jag, Linnéa och Emilia är inte överdrivna Emelie vi är precis lagom ;)

VRF ÄR DU TYP ALLTID FLUMMM?

Svar: För att det är kul :D 

VRF ÄR DU TYP ALLTID LEDSEN?

Svar: För att jag blir påmind om hemska saker hela tiden..

VRF SKRATTA DU OCH JAG SÅ MKE IDAG DUVET NÄR VI SNACKA MED NIMA O I KLASS RUMET O TYP ÖVERALLT OM DUVET DE DÄR?! THE BOY YOU KNOW!

Svar: För att vi är konstiga :D

VILKEN ÄR DIN FAVO FÄRG ?

Svar: Rosa och Turkos ;)

VRF ÄR DU SÅ SNÄLL?

Svar: Hahahahah är man snäll om man kastar vatten på dig? :D Hahahah ;)

VRF ÄR JAG SÅ SNYGG? HAHAHAHAHA DRIV PÅ DEN

Svar: För att du föddes så ;) 

KMR DU IHÅG NÄR DU O JAG O SARA O MARIA VA HELLATIDEN O SOV ÖVER O SÅNT VRF GÖR VI DE TYP INTE SÅ MKE LÄNGRE?

Svar: Hashahah minnen! Jag vet inte varför det är sjukt dåligt att vi inte gör det..

VRF HAR JAG ALLTID SÅ TRÅKIGT?

Svar: För att jag inte är med dig? :D Ps. Mobba oss inte ;)


Från anonym:
Har du en kille?
Svar: Nej, jag är tyvär singel.


Från Linnéa:
1.hur tycker du att det går med videon?

Svar: Jag är klar, men den är hos pappa :$ ;)

2.Varför kan du aldrig sluta le!

Svar: Kul ;)

3.men sluta aldrig le för det gör så att man blir glad!

Svar: Hahah okej ;)

4.varför är det typ bara du som förstår att one direction är dom bästa och finaste killarna på den här planeten?

Svar: För att du, jag och Emilia är dom ända som har smak ;)

5.Vad tycker du är det bästa med mig? :D

Svar: Att du är så enormt snäll och alltid finns där!

6.Varför är inte vi med varandra mer än vad vi är nu? :o


Svar: Vet inte men vi är vell lite korkade ;) Nej men seriöst vi måste va med varan mer!


Från Sara:
VILKEN ÄR DIN FAVORIT LÅT?

Svar: Alla låtar med One Direction är helt klart mina favorit låtar men jag vet inte vilken jag tycker om bäst ;)

VAD HAR DU FÖR FAVORIT BILD PÅ DEJ SJÄLV?

Svar: Jag tror inte direkt att jag har någon favorit bild på mig själv men jag gillar den bilden som jag har i heddern :)

HUR KÄR I "HAN" DU VET VEM, PÅ EN SKALA FRÅN 1-10?

Svar: Hahahahahaha, när du skrev frågan typ 8 men nu 0 men jag gillar du vet han som jag messa me igår ;)

UNDRAR OCKSÅ SOM EMELIE, VARFÖR VI INTE ÄR LÄNGRE!?


Svar: Jag vet inte vi måste vara mer :D

GILLAR DU BLOMMOR? ROSOR?

Svar: Haha jag är allergisk mot blommor :$

KAN DU LÄGGA UT VIDEOSAR SOM DU GJORDE SÅ MYCKET FÖRRUT?

Svar: Visst :)

HAR DU KOMMIT ÖVER "F" NU ELLER?

Svar: Ah han gillar inte mig så skit i han :)

VILKEN ÄR DIN F
AVORIT AFFÄR?

Svar: Vet inte riktigt typ H&M, Gina Tricot..

VAD GILLAR DU MEST MED FOTBOLLEN?

Svar: Att man slipper tänka på allt skit och bara fokusera på bollen och att det är så sjukt kul! :D

HUR MÅNGA GOSSEDJUR HAR DU?

Svar: Hahah har typ inga :)

HUR MÅNGA MASCARER ANDVÄNDER DU NÄR DU SMINKAR DEJ?

Svar: Jag använder bara en ;)

ANDVÄNDER DU EYE LINER, DÄR UPPE?

Svar: Ibland men inte så ofta.

SKULLE DU KUNNA SPRINGA HEM TILL MEJ UNTAN ATT STANNA FRÅN ICA?

Svar: Ah det tar ju typ 5 min :)

KAN VI SOVA NÅN GÅNG!?!!!!!!!!

Svar: Hahhaha vi gjorde det igår/idag ;)

GILLAR DU "JAG GRÅTER BARA I REGNET" ?

Svar: Jag gjorde det förut men det var så länge sen jag lyssnade på den ;)

Från anonym:
vilken systemkamera har du?

Svar: Min systemkamera heter Nikon D5100 som jag bara älskar :)


kan du lägga upp mera bilder med din systemkamera?

Svar: Jag brukar göra det men jag har haft den hos pappa och jag har vart hos mamma men jag ska till pappa imorn och då lovar jag att lägga upp mycke bilder ;)

vad får du din fotoinspiration från?

Svar: Från lite allt möjligt men det gäller egentligen bara att ha fantasi ;)


kan du tipsa på några bra fotobloggar?

Svar: Visst :) Här! Här! Här! Klicka på dom olika länkarna så får du 3 bra fotobloggar ;)


Från anonym:
Blogg eller Facebook?

Svar: Jag håller på mycket med båda så jag kan inte välja :)

Kompisar eller kille, vem går först?

Svar: Jag skulle nog inte kunna välja jag skulle nog försöka kompromissa på något sätt.

Sporta eller inte sporta?

Svar: Sporta lugnt, jag lever för fotbollen!♥ :)



Från anonym:
Kan du göra en sminkvideo

Svar: Kanske det ;)


Från anonym:
Vad skulle du välja:

Vänner eller kille?

Svar: Har redan svarat på frågan längre upp ;)


Skola eller fest?

Svar: Fest! :)

Mys eller disco?

Det beror på vem man myser med och vilket disco så båda ;)

familj-mys eller kompis-mys?

Svar: Båda :)

Bio eller film hemma?

Svar: Film hemma ;)


Från anonym:
Gillar du någon just nu?

Svar: Ja :)

Vem är din idol?

Svar: Marta & Hope Solo

Vem tycker du är den snyggaste kändisen?

Svar: Helt klart Harry Styles på 1:a plats & Liam Payne på 2:a plats :D

Favorit film?

Svar: Twilight-Breking Dawn :)

Favorit serie?

Svar: Oc :)

Favorit band?

Svar: One Direction!!!!!!!! :D♥

Vilket lag spelar du i?

Svar: IFK Viksjö F99 ;)♥


Från Lina:
Tycker du om ägg?

Svar: Japp ;)

Fotar du på auto, manuell osv?

Svar: Jag fotar oftast på manuellt men ibland på program ;)

Kan inte du lära dig gilla mjölk? :)

Svar: Nej mjölk smakar skit.

Vad har du för objektiv/annan utrustning?

Svar: Jag har det vanliga standard objektivet men jag kollar på ett nytt och så har pappa 5 andra som jag kan låna men jag kommer inte ihåg vad dom heter.. Och sen har vi två "studio blixtar" vet ej vad dom heter och sen har vi två andra blixtar som man kan sätta fast på kameran fast jag vet inte vad dom heter heller :$


Från anonym:
Kan inte du ha en typ länk med din kamera utrustning i menyn?

Svar: Visst kan jag det, fixar det nån gång i veckan som kommer :)


Från anonym:
dator eller mobil?

Svar: Mobil, man kan ju typ göra allt som man kan med en dator med mobil + lite till ;)

tv eller dator?

Svar: Dator lugnt! :)

mobil eller tv?

Svar: Mobilen är mitt liv! ;)

facebook eller twitter?

Svar: Facebook fast jag har twitter också ;)

pojkband eller tjejband?

Svar: Pojkband! = One Direction!♥ :D

sovmorron eller sluta tidit?

Svar: Båda ;)

skog eller stad?

Svar: Stad, stad, stad, stad! :)





Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0