Förlåt för dålig bloggning

Förlåt för dålig bloggning igår men drog ju till jakan efter skolan och shoppade massa (bilder kommer) o sen drog jag hem till mig och åt o sen skjusa mamma mig till Maria o sen skjusa hon oss till Sara o vi gick o mötte Tessi vid ica o flummade skit mycke :) Sen sov vi hos Sara! Hahahahhahahhah inte lite hypade :D Jag döööör asså :) Hahhahaahahahahhahahahah ;) Ni kanske märkte de på min ainlägg igår ;$ Men nu e jag hemma igen o sitter o för över alla bilder från kameran till datorn :) (vi tog typ 2000 bilder) Hahahahah :)
Men ska på träningen vid kvart i 4 också :) Men nu ska jag ladda upp alla bilder så hörs ;) ¨
KYSSAR;*

Söta :D

Kommentarer
Postat av: Malva

hej gumman. Vill du göra något? Typ dra till Kista..?<3333333:**

2012-01-14 @ 14:29:34
URL: http://malvacheyen.devote.se

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0