Hemma igen :)

Är äntligen hemma igen :) Precis efter att vi ätit frukost så skulle min lillebrorsa på kalas, och han och mamma skulle förbi jakan och köpa present.. Så då passade jag på att följa med ;) Så de blev två nya örhängen för mig idag ;) Bilder på dom får ni se imorn, efter som att jag inte orkade ta med kameran till mamma..
Men nu e jag äntligen hemma igen, de tog typ 100 år att stå i den där kön-.- Men vart i alla fall nöjd med mina köp :) Aja nu ska jag rensa allt skit på datorn ;) Så vi hörs lite senare :)
KYSSAR;*


Bjuder på ful, osminkad bild på mig..

Kommentarer
Postat av: clara

hej skulle du villa länk byta med mig <3

2012-01-29 @ 14:38:05
URL: http://claaran.webblogg.se/
Postat av: Lina :)

Vart har du redigerat bilden? ;) <33

2012-01-29 @ 18:12:58

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0