Sorry..

Förlåt för sämst bloggning idag.. Men sov ju hos Maria igår me henne o Sara :)♥ Kärlek till er tjejer ! ♥
O sen stack jag där ifrån runt 1-2 o sen drog jag till ica me pappa o lillebrosan o klantig som jag är (-.-) så ramlar jag o skadar knät på vägen hem-.- Skulle ju ha tränat idag, men satt o kollade på istället.. :)
Men nu e jag hemma o har ätit tacos o duschat o ska typ snart checka nån film o ha lite "eget" lördags-mys♥
Men ska typ upp vi kl 8 imorn eftersom att jag ska va i stan kl 10 o gå på en fotokurs ;) Så kommer inte bli bästa bloggningen på förmiddan imorn men kommer uppdatera minst 1 gång där ifrån ;)
Men aja nu ska jag hitta nån bra film så hörs sen :)

KYSS;*


Kommentarer
Postat av: SARAAA!!!:D

Länkbyte ? <3

2012-01-21 @ 20:04:32
URL: http://sevenup.blogg.se/

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0