Första sommarlovs dagen

God morgon på er alla "goa" läsare. ;)
Jaha idag är det första sommarlovs dagen då. :) Det känns enormt skönt att veta att man inte behöver kämpa sig upp till skolan på måndag. ;) Idag så har jag ingenting speciellt planerat förutom att åka och shoppa lite med pappa och kanske träffa några släktingar på en släkt träff men vi får se om det blir av eftersom att det regnar ute och då är det inte jätte mysigt att sitta ute och äta picknik, eller vad tycker ni? :)
Just nu ligger jag i alla fall i sängen och äter frukost och kollar på step up 3 (igen^_^) och ska strax ta och byta om och ge mig iväg och shoppa med pappa. ;) Så vi hörs senare. :)
God morgon på er alla "goa" läsare. ;)
Jaha idag är det första sommarlovs dagen då. :) Det känns enormt skönt att veta att man inte behöver kämpa sig upp till skolan på måndag. ;) Idag så har jag ingenting speciellt planerat förutom att åka och shoppa lite med pappa och kanske träffa några släktingar i haga parken men vi får se om det blir av eftersom att det regnar ute och då är det inte jätte mysigt att sitta ute och äta picknik, eller vad tycker ni? :)
Just nu ligger jag i alla fall i sängen och äter frukost och kollar på step up 3 (igen^_^) och ska strax ta och byta om och ge mig iväg och shoppa med pappa. ;) Så vi hörs senare. :)
(Skulle publicerats imorse)

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0