Hemma

Woho nu har jag looooooooooooooooooooooooooov! :D
Är just nu hemma och har vart de sen kl 14.00 och jag har fotat lite och bara njutit av att det är sommar lov! :D Men jag var somsagt hos Malva och sedan så gick vi till skolan tillsammans med Emelie och satt i klassrummet och sedan så gick vi på skolans "avslutnings-show" och sedan tillbaka till klassrummet och sedan så fick vi sluta, vilket betyder sommarlov! ;) Och sedan så gick jag, Malva, Emelie, Lina, Julia, Sara & Sofia till Lundskolan och kollade lite där och sedan så gick jag, Malva & Emelie till Malva och hade skoj. ;)
Hahah nej men nu ska jag fixa lite med bilderna så att ni får se hur jag såg ut idag. :)
Vackra bästis idag!♥

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0