Saker du kanske inte visste om mig

(tidsinställt!)
1. Jag duschar ALLTID med musik.
2. Jag har brutit nyckelbenet 1 gång, foten 1 gång, handlen 1 gång & fått sprickor i handleden 2 gånger, lilltån 1 gång & foten 1 gång.
3. Jag har konstig humor.
4. Jag dyrkar One Direction♥, Justin Bieber♥ & Little mix♥.
5. Jag är uppväxt tillsammans med 3 killar (varanan vecka).
6. Jag har spelat fotboll sen jag var 5.
7. Jag spelar bas.
8. Jag går hos en sjukgymnast p.g.a mina knän.
9. En av mina bästa kompisar är Malva (hennes blogg!).
10. Jag gillar att läsa. :)

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-06-17 @ 12:24:42
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0