Studenten

Woho, sjukt kul dag idag! :D Jag har somsagt temat dokumentärfilm och vi (jag, Nikita, Sarah & Emelie E) skulle filmat "förstadoppet" men det öste ner och var sjukt kallt typ 6 grader så vi var tvugna att komma på en ny idé. Och då kom vi på att Nikitas pappa är lärare så vi ringde och frågade om vi fick filma när hans elever tog studenter. Så vi har gjort det hela dagen. :) Haha det var sjukt kul och vi hade typ V.I.P platser till allt! :D Jag tror att det kommer att bli sjukt bra. ;)
Nu sitter jag i alla fall och kollar på tv och myser i min ziperall och äter min baguette som jag hade som picnik. :) Och snart ska jag ta och åka till stadium och ICA  med mamma och min lillebror så vi hörs senare. :)

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0