Cp dator

Har inte kunnat blogga fören nu för att datorn inte startat? Ingen aning om varför men har inte fått igång den förän nu och har inte orkat skriva nåt mobilinlägg (:$).
Men iaf så gick skolan bra hade muntligt Np (nationellt prov) i svenska som gick bra tror jag och sen kolla vi på film på spanskan och hade en väldigt speciel No lektion om man säger så.. ;)
Och sen efter skolan så drog jag och Emelie hem till Malva och sen så gick jag, Emelie, Malva, Emelie, Lina och Julia ut i naturen och fotade :D Helt underbart väder! :) Men hade tyvär inte med mig kameran så det blev inga bilder tagna av mig men Malva, Julia och Lina hade kamerorna med så det blev lite bra bilder :)
Men nu ska jag kolla och dom har skickat bilderna till mig och sen ladda över lite bilder från mobilen och min kamera som jag, Maria och Linnéa tog i måndags så får vi se om det blev nåt av dom bilderna ;)
KYSSAR:*



Kommentarer
Postat av: Lina

om du vill lägga upp fler bilder kan du lagga upp den här -> http://linas.webblogg.se/test/images/2012/collage_194965586.jpg bilden med massor av bilder från idag som jag har tagit :D <3

2012-03-21 @ 21:44:31

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0