Om dagen ;)

Skoldagen idag var helt koas, hände massa skit med bästis (du vet att jag alltid finns, stöttar dig i vårt och tort!) och jag ville bara gå runt och mörda folk (:$har inte bästa kontrollen på mitt humör.. :$). Men sen efter allt skit så var matte och no lektionen skit kul! :D Hahah nog första gången jag säger det :$ För att jag och Emelie startade ett pappers-krig så det var helt koas i klassrummet och håll på hela lektionen och ingen jobbade och det va skit kul! :D Och sen på No:n så fick läraren damp för att alla snacka och allt möjligt, skit kul hahah han är inte min favorit lärare precis :$ Men sen efter skolan så kom alla från fjällen och vi typ drog till bussen där dom åkte tillbaka efter att vi hade snackat lite och så. Och sen så tog jag, Linnea och Emelie bussen till jakan och satt och fikade i 1 och 1 halv timme och bara snackade♥ Och sen så shoppade vi lite på H&M (bilder kommer) och sen tog vi bussen hem :) Och nu ska jag käka pizza sen blir det att gå till Emelie och sova med bästa! Skriver om det senare för nu ska jag äta ;)
KYSSAR;*


Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0