Träningsläger

God morgon på er allesammans.
Just nu ligger jag i sängen och kollar på film och ska strax klä på mig och gå ner och kolla på lillebrorsans match om 1 halv timme :) Och sen efter det så ska jag cykla ner till vallen för att vi har träningsläger men jag får inta vara med (-.-) för att jag knappt kan prata för att jag har så ont i halsen. Jag mådde bra och så igår men imorse när jag vaknade (för 1 timme sen typ för att mamma väckte mig-.-) så hade jag så sjukt ont, och har det fortfarande :( Men får i alla fall kolla på. Aja nu måste jag fixa mig så hörs under dagen..
KYSSAR:*

Hahhahahahahha, jag dööör för första bilden när jag ska dra ner linnet HAHAAHAHAHAAHH ;)

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0