Hemma

Hejsvejs! ;)
Kom hem för ungefär 50 minuter sedan och sitter just nu och dunkar min underbara spotifylista. ;) Kom hem först nu eftersom att jag var i jakan efter skolan med Maria och Emelie. :) Det var kul och så sjukt skönt att slippa tänka på skoldagen... Hände lite saker som jag och 1 till inte mådde bra va alls. :( Uscha buscha.. Nu ska jag inte tänka på det.
Men alldeles strax så kommer pappa och hämtar mig och vi åker ner till loppisen som mitt fotbollslag och min lillebrorsas lag har och vi ska "stå" vid hans lag...
Så nu ska jag ta och fota kläderna som jag har köpt (dom kommer upp här) och sedan gå ner och möta pappa.

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0