Internet

Yes! Nu har jag äntligen fått tillbaka mitt internet så att jag kan blogga. :D
Skoldagen idag var helt okej jag hade bara 3 lektioner och sedan så slutade jag vid ett för att det var en avslutnings fotbollmatch mellan 9:orna och lärarna...
Men jag är sjukt glad nu för det var min sista "riktiga" skoldag! :D Eftersom att vi har tema dagar fram tills nästa tisdag och på onsdag så är vi lediga och på torsdag så har vi någon klass dag och på fredag så slutar vi! ;) Sjuk skönt!! Vill verkligen ha sommar lov nu. :D
Nej men nu måste jag skynda mig iväg eftersom att jag ska vara hos min sjukgymnast och ett litet tag.. Så vi hörs när jag kommer hem. :)

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 22:21:27
URL: http://fotokobran.se

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0