Missar träningen

Förlåt för att jag inte har bloggat men efter skolan så stack jag och Sofia och hämtade min cyckel hos pappa och sedan så gick vi hem till mamma och snackade om mycket och sedan gick vi för att köpa picknik till mig imorn eftersom att vi ska ut och filma i morgon i naturen till temat. Men sedan så gick vi hem till mig igen och snackade och sedan åt vi pankakor och sedan så skulle jag åka till träningen men då hade mamma sagt fel tid så jag var 1 halv timme försenad när jag började cyckla men jag kan inte hitta till planen eftersom att jag aldrig har vart där eftersom jag har vart skadad i 2 månader.. Så mamma sa åt mig att åka hem så jag gjorde det, så nu sitter jag hemma och kollar på tv...

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0