Picknik

(Lina, från helgen)
Kom hem för ungefär 50 minuter sedan och har suttit och kollat på lets dance med mamma men sitter nu och dunkar musik och bara vilar knät. Är helt slutverkligen, tur att man har sovmorgon imorgon. :D Känner verkligen att jag behöver det fast jag bara gått i skolan i två dagar (tredje imorgon). :$ Och i morgon så har vi läxförhör om räkor (!?????????????????) (i NO) och sedan så ska vi disikera dom (!???????????????) va f*n har vi för NO lärare?!? Usch 2 timmar lektion om räkor snälla nån, kommer typ somna under läxförhöret :$ Hahah så intressant var det...
Nej men nog om tråkigheter och allmänt babbel nu ska jag ta och vara lite social mot min familj och så.. Föresten så fick jag en fråga om jag kunde lägga upp bilder på det jag köpt, och dom kommer upp imorgon orkar inte ta några bilder nu så ni får dom i morgon. :)

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0