Sjukgymnastik

Hejsvejs. :)
Kom hem från sjukgymnastiken för drygt 1 timme sedan och har även varit hos mamma och hämtat lite saker eftersom att jag ska vara hos pappa i en veckan nu och sitter nu och dricker varm choklad. :)
Är sjukt glad just nu eftersom att mitt knä blir bättre och bättre men det är fortfarande inte bra men jag ska försöka att gå till skolan utan kryckor imorgon! :) Och för att pappa har köpt hem lite fler saker till vår egna fotostudio! Fotonördar123 här. ;) Hahah nej men nu ska jag vell plugga lite matte inför ett prov och lite engelska inför nationellaprov som jag har imorgon..:/ Så det blir vell att lyssna på underbara Justin Bieber & One Direction♥ och att plugga ett bra tag.

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0