Temastart

God morgon på er alla glada strutsar! :D
Hahah som ni kanske märker så är jag på toppen humör idag. :D Det är verkligen enormt skönt att inte ha några riktiga skoldagar kvar utan bara temadagar kvar i skolan! ;) Och för er som inte vet vad temadagar är så är det när man får välja att jobba med några och alternativen som finns och så lottas det fram vilka som får vad och den här gången fick jag dokumentärfilm men förra gången fick jag musikverkstad. :)
Nog med babbel om det nu för nu måste jag fixa det sista och sedan gå om ungefär 10 minuter så vi hörs under skoldagen eller när jag kommer hem. ;)

Kommentarer
Postat av: Mariiiiiiiiiiia Booouuuvin

hEJ ÄLSKIIING, ÄLSKAR DIN BLOGG SÖTNOS MEN SNÄLLA KAN DU LÄGGA UPP BILDEN PÅ MEJ IDAG ELLER SKICKA DEN TILL MIG PÅ HOTMAIL ELLER NÅTT SKIT, TACK HIHI ÄLSKAR DEJ HABIBI!♥♥♥♥♥♥♥


Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0