"Träning"

"Träningen" gick sjukt bra, jag var med lite grann på uppvärmningen men sedan så sa mina tränare åt mig att springa intervaller i 15 minuter vilket jag gjorde utan att det gjorde minsta ont i knät! :D Woho, verkligen en underbar känsla att kunna springa igen utan smärta! :D Men nu längtar jag så mycket till träningen på torsdag när jag äntligen kommer att få ha bollen vid fötterna för första gången på 2 månader. :) Skit glad verkligen! :D
Haha nej men nu ha jag tänkt att sätta på en film och drömma mig bort till Canada och Norge eftersom att det är där One Direction (i Canada) och Justin Bieber (i Norge) är, medans jag sitter här hemma och drömmer mig bort dit... Haha nu låter jag som värsta desperata ungen, fast det är jag ju (^^) haha nej men God Natt på er så hörs vi i morgon. ;)

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar :)

Ditt Namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0